Σκόρπιες σκέψεις- Κουβεντούλα

Wednesday, December 06, 2006

Βασιλάκης και TV

Να και ολόκληρο το τραγούδι που αναφέρει πολύ εύστοχα ο tsikalhnio στο προηγούμενο ποστ

Τα χάλια μου

Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Μουσική/Στίχοι: Χριστόφορος Κροκκίδης/Βασίλης Γιαννόπουλος


Η νύχτα απλώνει δυο λευκά τηλεφτερά
Η πόλη ντύνεται στα δορυφορικά
Η μαύρη οθόνη ανοίγει γι άλλη μια φορά
με τηλε-ευλάβεια η χώρα στέκει και κοιτά

Αλλοίμονο μου, αλλοίμονο μου
Η εξέδρα ουρλιάζει στο σαλόνι ρυθμικά
Τηλεπαθιάζομαι απόψε αθλητικά
Τηλεταυτίζομαι με απορρυπαντικά
Νοιώθω λεκές και σβήνω βιολογικά

Τα χάλια μου τα χάλια μου
με κράζουν στα κανάλια μου
Τα χάλια μου τα χάλια μου
τα βλέπω στα κανάλια μου

Κάποιοι εκπρόσωποι διαψεύδουνε ξανά
μα ο χρόνος τέλειωσε γι αυτούς είναι αργά
Η αγκαλιά σου έχει κρυώσει τώρα πια
σε πρώτο πλάνο με ιδρώνει μια ξανθιά

Σαν επεισόδιο που δεν ήθελα να δω
μεσ' την οθόνη σας κι εγώ θα εμφανιστώ
Ο τηλεχρόνος μου τελειώνει κάπου εδώ
μια καληνύχτα κι ένα τηλεευχαριστώ

Πολύ εύγλωττο για την υπέροχη ελληνική τηλεόραση...

8 Comments:

Blogger tsikalhnio said...

Evge...Mono pou tous vriskeis tous stihous tous antigrafeis me to heri? Sou proteinw na kaneis ena search kapou iparhoun stihoi apo ellinika tragoudia

12/06/2006 5:11 PM  
Blogger aspaki said...

sigoura sto www.stixoi.gr
and.. "Basili zoume gia na s' akoume" (diaxroniko ki eipa na to anaferw!!) Isws ligo..yperboliko(!) opote mporoume apla na poume: we love Basilis!!

P.S. sorry gia tin eksafanisi tha epanelthw drimiteri!! Ta paidia -e, nomizw katalabainoume oloi poia einai ayta!- einai synaxwmena ayton ton kairo (to ena kollise to allo) kai eimai diarkws sto treksimo!! (den yparxei xeirotero apo psillo pou fternizetai!!)

12/06/2006 7:32 PM  
Blogger antikeimena said...

Βασίλης σε συνέντευξή του σε έντυπο προ δεκαετίας: "Δεν είμαι επαναστάτης. Το παίζω επαναστάτης γιατί πουλάει".

χωρίς λόγια...

12/07/2006 3:22 AM  
Blogger antikeimena said...

Βέβαια, για να μη με μισήσετε κιόλας, οφείλω να δεχθώ ότι βρίσκω τους συγκεκριμένους στίχους ιδιαιτέρως εύστοχους και εύγλωτους

12/07/2006 3:33 AM  
Blogger antikeimena said...

και μάλιστα εύγλωττους με δύο "τ"

12/07/2006 3:35 AM  
Blogger tsikalhnio said...

Tha exanemiostei o psilos ap to ftarmisma.
M'aresei pou kratame tin orthografia.
Aspaki se efharistw gia tin pliroforia i istoselida mpike idi sta favorites kai estalei stou apestalmenous mas apo NY mehri Liverpool, kai apo voreia ellada mehri tou notou to limeri

12/07/2006 10:49 AM  
Blogger tzitzifoula said...

Αγαπητέ σκιώδη, ό,τι και να πεις για το Βασιλάκη δεν έχει κανένα νόημα. Είναι απλά φοβερός. Είναι σαν το Golf, δεν χρειάζεται επιχειρήματα ;)

2/17/2007 9:47 PM  
Blogger skiodis said...

πολύ καλό!!! Αν κρίνω μάλιστα από τα αραιωμένα του μαλλιά, έχουν και την ίδια ποιότητα κατασκευής...

2/26/2007 4:12 AM  

Post a Comment

<< Home