Σκόρπιες σκέψεις- Κουβεντούλα

Wednesday, November 29, 2006

Επιτελους αυτο που ολοι περιμενατε!!

Καλησπέρα σε όλους..
Καταλαβαίνω ότι καιρό τώρα διακατέχεστε από έντονο άγχος να μάθετε περισσότερα πράγματα σχετικά με το αντικείμενο της-σοβαρότατης θέλω να τονίσω-δουλειάς μου! (που είπαμε, δεν είναι δουλειά, αλλά χόμπυ που έγινε τρόπος ζωής..)
Μετά λοιπόν από έντονες πιέσεις και θέλοντας κυρίως να ικανοποιήσω τον φίλο μου tsikalhnio και πάνω από όλα την αγαπημένη και πανταχού παρούσα administrator, σας παρουσιάζω με μεγάλη περηφάνια, δείγμα της δουλειάς μου εκπονημένο από έγκριτους συναδέλφους μου στο εξωτερικό:
http://www.trainedfleas.com
Επισκεφθείτε αυτό το site και δεν θα χάσετε!! Νομίζω μπορείτε να πάρετε μια ιδέα της τέχνης μου.. (εγώ τους εκπαίδευσα..!!)

4 Comments:

Blogger almaro said...

Γειά σου Ασπάκι! Μου αρέσουν οι ...θηριοδαμαστές/στριες. Ήμουν κι εγώ κάποτε ή μπορεί κανείς να πει ακόμα είμαι. Άλλαξαν τα ζωάκια μόνο

11/29/2006 11:19 PM  
Blogger tzitzifoula said...

Καλώς ήρθες στα μερη μας almaro! Τα σχόλια σου είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα!

12/04/2006 3:58 AM  
Blogger tzitzifoula said...

Ασπάκι βλέπω τα παιδιά είναι διεθνούς φήμης!!!

12/04/2006 4:00 AM  
Blogger tsikalhnio said...

Eihe ena poli wraio reportage i ntielorasi tou sKAI ME palies tainies tou sarlo kai ti simmetohi psilwn. Den itan omws katallila ekpaidevmenoi.
A kali hronia sas eipa?

1/01/2007 4:12 PM  

Post a Comment

<< Home